ARTIKKELI
05.04.2016
Itiksen pop-up –myymälä laajensi valikoimaansa
Maanantai-iltana kauppakeskukseen tuotu Qashqai odotti vielä liikkeen teippauksia tiistaina aamupäivällä
Maaliskuussa Itikseen avautunut Santanderin sekä Arita Helsingin pop up -autokauppa otti valikoimaansa Nissan Qashqain ja Pulsarin Noten hyvän myynnin johdosta. Onko tämä esimakua suomalaisen autokaupan laajemmasta muutoksesta?
Helsingin Itikseen maaliskuussa avautunut Santander Consumer Financen ja Arita Herttoniemen yhteisen pop up –myymälä on laajentanut valikoimaansa kahdella uudella autolla. Alun perin Noten myynnillä liikkeelle lähtenyt hanke on nyt saanut mukaansa Nissan Qashqain sekä Pulsarin.
Santander Consumer Financen johtaja Hannu Heliö kommentoi Autotielle, että myyntitavoitteet on rikottu. Kuluneen kuukauden aikana on myyty kymmeniä autoja. Pulsar ja Qashqai tulivat valikoimiin pääsiäisen alla, ja myös ne on otettu hyvin vastaan.
Myymälä myi ensimmäisen viikkonsa aikana ainakin kolmetoista autoa, ja Heliön mukaan tahti on pysynyt vähintään samana. Itiksen liike on pilottihanke, eikä laajennuksista ole vielä päätetty. Heliö kuitenkin toteaa, että tilannetta tarkkaillaan ja siihen suhtaudutaan erittäin positiivisesti.
TOPI RANTA
Keskustelu
Ei kommentteja