ARTIKKELI
07.10.2014
Mikä on nopeaa palvelua vuonna 2014?
Autotien yhteydenottopalvelua kehitettäessä halusimme haastaa ajatuksen siitä, kuinka nopeasti netin kautta voi saada henkilökohtaista palvelua. Tavoitteena oli viedä aika yhteydenottopyynnön jättämisestä ensimmäiseen kontaktiin muutaman minuutin mittaiseksi. Päivien tai viikkojen odottelu ei enää mielestämme ole nykypäivää.
Silti eräs Autotien ilmoittajista, autoliike Kamuxin Salon-toimipiste ja sen myyntipäällikkö Markus Lindgren pistivät tulostaulun uusiksi. Asiakkaan alkuperäisen yhteydenottopyynnön ja Lindgrenin puhelun väliin aikaa ehti nimittäin kertyä kokonaiset 20 sekuntia.
- Meillä on periaatteena pidetty, että yli minuuttia ei asiakas joudu yhteydenottoa odottamaan, kertoo Lindgren. – Kyllä siellä luurin toisessa päässä hieman yllättyneitä oltiin, mutta ainoastaan positiivisesti. Nopea palvelu johtaa tyytyväisiin asiakkaisiin, joten ei näitä roikkumaan todellakaan jätetä.
Autotie kiittää Lindgreniä esimerkillisestä toiminnasta, näin sen palvelun kuuluukin pelata. Ajattele nyt, tämänkin tekstin lukemiseen käytetyssä ajassa olisit jo voinut vaihtaa autosi.
Keskustelu
koira