ARTIKKELI
11.10.2014
Tieto liikkuu Autotiellä
Autotie on nyt ollut auki reilun viikon, ja käyttäjät ovat löytäneet sivustolle hienosti. Filosofiamme on alusta asti ollut notkea tuotekehitys, ja uusia versioita sivustosta onkin julkaistu lähes päivittäin jatkuvasti käyttökokemusta parantaen. Palautetta olemme saaneet kaikista avoimista kanavista, ja se on ollut ilahduttavan monipuolista! Kiitos siis jokaiselle kriitikolle ja kehujalle, me jatkamme sivuston kehitystä toimivimmaksi mahdolliseksi paketiksi.
Yksi outolintu-ominaisuus Autotiellä on chat-asiakaspalvelu, johon ovat varmasti törmänneet ainakin ilta-aikaan sivustoa käyttävät. Chat on auki arkisin klo 17-22, lauantaisin 15-22 ja sunnuntaisin 14-22, eli silloin kun suomalaiset palvelua odottavat saavansa. Innokkaat asiakaspalvelijamme ovatkin päässeet yllättämään yli 100 asiakasta joka ilta.
Autokaupassa henkilökohtainen virtuaalinen asiakaspalvelu on melko uusi asia, joten asiakkaiden tarpeetkin ovat liikkuneet laidasta laitaan. Auton mekaanisissa toimintavaikeuksissa chattaajiemme on vaikea olla avuksi, mutta monet ovat saaneet arvokasta tietoa esimerkiksi eri automallien keskihinnoista tai saatavuudesta.
Yhdysvalloissa ja monissa Keski-Euroopan maissa autoverkkokaupan chat on jo ohittanut henkilökohtaisen kontaktin autokaupan asiakaspalvelun käytetyimpänä muotona. Me uskomme, että aika on kypsä Suomessakin reaaliaikaiselle ja henkilökohtaiselle palvelulle. Tieto ja palvelu kuuluvat kaikille ja tätä ajatusta Autotie tulee edistämään myös jatkossa.
Keskustelu
Ei kommentteja