Porsche Cayenne

Porsche Cayenne

Moottoriviat

Jarruviat

Sekalaiset viat

Mund
16.02.2017 13.31

Ihan kun olisi jotain unohtunut listalta. Mites esimerkiksi sylinterien irtoileva lokasil pinnoite? "Turbos and V6s are broadly trouble free apart from the V8's original plastic coolant pipes under the inlet manifold, which should have been changed to later aluminum ones. Each spark plugs individual coil pack can fail, too, leading to a misfire. The big problem is the S's Lokasil cylinder-coating failure. It starts with a sudden appetite for oil and an increasing knock , followed by a misfire as the bores and pistons are shredded. From first signs to death can take as little as 500 miles, and the problem can strike from around 70 000 miles Porsche specialist JZ Machtech goes so far as to recommend buyers to avoid a pre-2007 Cayenne S entirely. Turbos and post-2007 S -models have Nikasil coating which gives o trouble."

höpö höpö mund
03.10.2018 17.29

kyseistä autoa on myyty maailmalla todella paljon,jos niissä muutamissa yksilöissä on käynyt jotain sylinteri pinnoitteen kanssa,johtunee todella kovasta auton rääkkäyksestä,sekä öljynvaihtojen laiminlyönneistä!fakta tietoa suomen porche huollon tietojärjestelmistä!Itse asiassa tämä on yksi vähävikaismmista autoista mitä liikenteessä pyörii,paitsi se nyökkä 3,2 litran kone,se on vähän heikompi tuotos;)

Vesa Wallenius
08.03.2024 18.14

Missä voisi olla vika 2014 Porsche Cayenne Diesel vasen takavilkku toimii ja ei toimi? Kumpikin vasemmasta takavilkusta takapaksin kannessa oleva vilkku ja taka-lokasuojassa sammuu hetken vilkuttuaan ja ei pala enää uudestaan. Välillä toimii taas ja yksk kaks taas ei toimi? Onko jokin rele, joka pätkii, vai joku muu ohjain ja missä se sijaitsee autossa? voiko olla sulake erikseen vasemmalle takavilkulle.

nwdb