POLOinen
POLOinen on liikenne- ja autoblogi, jonka perustin kesällä 2008. Aiemmin autot eivät kiinnostaneet yhtään, mutta hankittuani auton olosuhteiden pakosta innostuinkin autoilusta oikein kunnolla. Liikenne on minulle peliä, jossa pyrin menestymään aina vain paremmin!
Kirjoittelen blogiin kaikenlaisista autoiluun liittyvistä asioista moottoripyöräilyä unohtamatta. Erityisesti sydäntäni lähellä ovat Volkswagen, liikenneturvallisuus ja taloudellinen ajaminen.
Ota yhteyttä: poloinenblogi(a)gmail.com
POLOinen kirjoitukset
Uusimmat kommentit
Ippe, kiitos huomiosta! Teksiin on lipsahtanut väärä kulutus, sillä jakolaskun pitäisi olla taulukon mukainen 75/20,55=365. Korjaan sen kun pääsen kirjautumaan ylläpitoon.
Nyt laskit kyllä omiasi. 75/25.37×100=~295.
Hieno auto mutta harmi kuitenkin että arvo ei taida olla edes puolet enää jäljellä. Näitä kun tuodaan saksasta tänne paremmilla varusteilla niin esim. 2 vuotta vanha ja 30tkm ajettu saa hintaan ~33t€. Kesällä ehkä jo alle 30t€ kun varastot täyttyvät.
Moi
Osaatko sanoa miksei Polestar 2 -23 Yle Areenasta voi katsoa suoria lähetyksiä tai ylipäätänsä videokuvaa? Löytyy vain audio.
Hieno auto, voisin käytettynä ostaa. Aika moni kaveri on meinannut saada sydärin kun on vienyt uudehkon sähköautonsa autokauppaan hyvityshintaa kysyäkseen…Varmaan leasing olisi järkevintä jos sähköauton haluaa?
Pistän paritonnin citikkaan 1400e.... äänieristykseen....
Ihanan kallista....
Miksi tämä vaimennusguru ei viitsi irroittaa etuistuimia jos kerran on tarkoitus tehdä kunnon äänenvaimennus? Käsittääkseni ne ovat nykyautoissakin vain muutamilla pulteilla kiinni, jotka yhdessä kuvassa näkyvätkin. Autosarjoissakin etuistuimet lentävät ensimmäisenä ulos kun sisustusta tuunataan.
Kiitos Juho kommentista!
Huippua että jaksat käydä katsomassa olenko kirjoittanut ja kommentoit! Lämmittää mieltä kovasti! Blogi elää melko hiljaiseloa nykyisin, mutta satunnaisesti kirjoitan kun on aihetta.
Kiva että sinäkin olet päässyt harjoittelemaan radalle! Ja kiva että on ollut myös slalom- ja jarrutusharjoitukset. Siellä on varmaan ollut useampi kouluttaja että on voinut korjata keilat takaisin pystyyn jos on siirtynyt?
Jälleen kerran perusteellinen kuvaus koulutuspäivästä. Näitä on ilo lukea.
Hyvä tietää, että tällaisia koulutuksia voi myös yksityishenkilönä hankkia kohtuu kuluilla.
Itse kävin joku vuosi takaperin tuolla samalla asialla amerikkalaisen automerkin sponsoroimana. Silloin radalle oli jonnekin matkan varrelle järjstetty pienemmät "slalom" ja jarrustusosiot tuon varsinaisen väistön ja kitkaympyrän lisäksi, jolloin kierros takaisin ei ollut ihan pelkkää köröttelyä.
Kyllä tuo sähköautoilu on aikuisten leikkikerho-puuhailua. Ja kalliiksi tulee kun lasketaan oikeat kustannukset eli valtava arvon alenema ja muut.
Arkisto
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008